Lednice Grand Prix CZ

5. 7. 2009

Je pátek ráno a panička zase balí, to bude velký myslím si. Takovejch věcí.....zpozorním, když slyším košík, dečky, židličky, to totiž znám....jede se někam běhat. Je pařák už od rána, na D1 místy leje a spadlé kolo v levém pruhu je perlička včetně přebíhajícího majitele. Asi už si nezajezdí říká panička. Jedeme dlouho a konečně přijíždíme do Lednice. Ubytujeme se v penzionu Hippoclub. Je tu nádherně, zahrada i pelíšek se čtyřma nohama a koskovanou dekou. Po ubytování a obědě vyrážíme do lednického parku na zámek. Zmoženi cestou a vedrem jsem vysazena na povoz......prý pojedem koňma, lidi jáObrazek jsem tak vykulená a těch pachů. Míjíme pár historických objektů - Lovecký zámek. Konečnáááá Janův hrad, tady čekáme na lodní spojení k Minaretu. Nastupujeme na loď a panička zjišťuje, že jí došla baterka ve foťáku. Situaci zachraňuje Michal a podává mobil, aby byla alespoň nějaká památka......nejprve se na lodi bojim, divně se to houpe, ale panička řiká, že je to legrace. Tak zvědavě předníma packama vylezu na lavičku a čumim do vody. ObrazekVidim ohlodanej klacek od bobra a plavat ondatru. Plavbu končíme u zámku. Je večer a všichni se těšíme do pelíšku. Sobotní ráno je slunečné, vyrážíme na trénink. Dostihovou dráhu mám hned vedle. Narážím na bivakující Jiřku, Petra a Bretíka........mám šílenou radost, že vidim zrzavýho ušáka. Je tam už i Radka s taťkou Tondou, Asalkou a Bahčou. Přijela Pavlína s Aretkou, Evou a Alim. Společně jdeme na přejímku v počtu 6 faraónů. Sólíčko si zaběhl a splnil Alpačíno. Společný běh Bret s Aretkou, jako sparig Asalka a Fibi. Nádherné oba starty, ale zkušená Asale jde vždy do vedení, následuje Fibi, Bret a dobíhá Aretka. Tím Aretka a Bret plňují dostihovou licenci. Gratuluju. Jejich páníčci jsou rádi, ale máme toho s Asalkou plné tlapky, bylo vedro a 3x480m nám dalo zabrat. Jediný kdo zůstává do neděle je Bret s páníčkama. Večer přijíždí Vrtule se smečkou a nebýt svatebních rachejtlí a dělobuchů pár metrů od chatky kde odpočívám, by panička setrvala s přáteli. Je neděle a panička řiká, že mám velký den. Opět vyrážím na dráhu. Faraóni jsou 3 nejpočetnější plemeno. Přijela Lenka s Ezíkem, Bárou a Esme. Martin s bráškou Farivem, Aken s páníčkama, Jana s Hanifkem. Ezík dnes nezávodí a tak alespoň pronásleduje zkoušku navijáku. Běhají ostatní chrtíci a najednou hlásí na start se připraví Esme Putimská brána, Fibi Putimská brána , Daphne Spirit of Millenium. Jde se do boxů. Nádherný start všech fen, ale první zatáčka rovnáObrazek pořadí - Dafne, Esme a já. Do poslední zatáčky má Dafinka náskok, ale Esinka je bojovník a jde do vedení. Konečné pořadí rozeběhu a finále Grand Prix CZ 1.místo Esme, 2.místo Dafne, 3.místo Fibi. Na startu rozeběhu se připravují faraónští kluci  Aken, Bret, Fariv, Hanif. Pořadí 1.místo Aken, 2.místo Hanif, 3.místo Fariv, 4.místo Bret. ObrazekFinále končí 1.místo Aken, 2.místo Fariv, 3.místo Bret. Plnný box Faraónských psů, běží se Ocelit Trophy. Start, všichni vyráží téměř současně, ovšem první zatáčka rovná pořadí a  do cíle vbíhá jako první Esme, následuje Dafne, Aken, Fariv, Fibi, Bret. Loučím se se všemi. Já a psí smečka Vrule zůstáváme do pondělka........zbylý časObrazek věnujeme procházce k Minaretu a návštěvě Apollónova chrámu. Stoupáme snad až k nebi.....tam nás všechny čtyři faraóny vzala Vrtule..............Obrazek